Monday, December 22, 2014

Trouw daily deletes 126 articles of untrustworthy journalist

The daily Trouw has deleted 126 articles of the journalist Perdiep Ramesar who was fired last month. The daily admits that Ramesar had used during 5.5 year “an unexplainable number of anonymous sources, which could not be found.”  An investigation commission says that Ramesar often used fictitious names, which could not be verified by the editors. They also say that his bosses have not controlled him sufficiently.


No comments: